بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

گلایه مدافع سابق استقلال از بی‌مسئولیتی‌ها| هیچ پیشرفتی در درمانم نیست

  • کد خبر: ۷۷۶۶۳
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
گلایه مدافع سابق استقلال از بی‌مسئولیتی‌ها| هیچ پیشرفتی در درمانم نیست
پادوانی باز هم از بی‌مسئولیتی مدیران استقلال گله کرد و در خصوص روند درمانش گفت: متاسفانه پیشرفتی نداشته‌ام.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هنوز هم خیلی از هواداران استقلال هنرنمایی او را در خط دفاعی آبی‌ها به یاد می‌آورند؛ مدافع خوش‌قدوقامت برزیلی که یک حادثه او را برای همیشه ویلچرنشین کرد. لئوناردو پادوانی که این‌روز‌ها زندگی سختی را در برزیل تجربه می‌کند، دیروز درباره مسائل مختلف فوتبال ایران و نیز شرایط خاص خودش صحبت کرد.

نکونام آینده درخشانی دارد

مدافع برزیلی سابق استقلال در ابتدای صحبت‌هایش به قهرمانی فولاد در جام حذفی اشاره کرد و گفت: من فوتبال ایران را از طریق شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنم و نمی‌توانم درباره آن به‌طور‌مشخص نظر بدهم؛ اما باید بگویم فولاد باشگاه بسیار خوبی است که ساختار و شرایط آن باعث می‌شود تا بازیکنانی که در این تیم فوتبال بازی می‌کنند، بتوانند بهترین عملکرد خود را در بازی‌هایشان ارائه دهند. از نظر من جواد نکونام یک مربی با آینده‌ای درخشان است؛ زیرا ذهنیت متفاوتی نسبت به سایر مربیان در بازی‌های تیمش به نمایش می‌گذارد. تیم نکونام همیشه دارای الگوی بازی است که این ویژگی نیز کار را برای حریفان آن‌ها بسیار سخت و دشوار می‌کند، سایر تیم‌ها برای شکست فولادی‌ها باید خیلی خوب فوتبال بازی کنند.

انتظارات از مجیدی و استقلال بالاست

پادوانی درباره عملکرد فصل گذشته مجیدی و تیم استقلال نیز گفت: به نظر من فرهاد مجیدی در استقلال یک نماد است، اما متأسفانه این تیم در فصل گذشته به اهداف و برنامه‌های خود دست پیدا نکرد و از‌سویی نیز همیشه انتظارات برای کسب نتیجه از این تیم بسیار بالا‌ست. وی ادامه داد: تیم استقلال نیاز فوری به بازسازی دارد. این باشگاه ابتدا باید شرایط کار را برای بازیکنان از‌جمله یک زمین تمرینی خوب و مناسب ایجاد کند. باشگاه باید در پایان فصل حقوق بازیکنان را پرداخت کند و سپس با انجام این کار‌ها می‌توان از بازیکنان و دست‌اندرکاران این تیم انتظار نتیجه داشت. یکی دیگر از اقداماتی که باشگاه استقلال باید فورا انجام دهد، انتخاب افرادی به‌عنوان مسئول است که در کمک به باشگاه متعهد باشند، نه اینکه فقط به‌عنوان مسئول برای «بودن» در استقلال حضور داشته باشند.

هیچ پیشرفتی در روند درمانم نبود

بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط جسمانی و روند درمانی‌اش نیز عنوان کرد: فرایند درمان برای من یک امر مداوم و همیشگی است. باید بگویم تاکنون هیچ پیشرفتی در رابطه با آسیب‌دیدگی‌ام نداشته‌ام و همچنان شرایط من با وقتی که ایران را به مقصد برزیل ترک کردم، یکسان است. متأسفانه تاکنون کسی از باشگاه استقلال با من تماسی نگرفته است. باشگاه استقلال همچنان به من بدهکار است، چیزی به من پرداخت نکرده و برای حل این مشکلات نیز اهمیتی قائل نمی‌شود.

مسی در پاریس موفق خواهد شد

پادوانی درباره انتقال لیونل مسی از بارسلونا به تیم پرستاره و خبرساز پاری‌سن‌ژرمن نیز گفت: حقیقتا درباره انتقال مسی به تیم پاری‌سن‌ژرمن باید بگویم که لیونل مسی یک اسطوره فوتبال است. او اکنون به باشگاهی می‌رود که در آن فوتبالیست‌های با‌کیفیت زیادی توپ می‌زنند. من معتقد‌م مسی در پاریس موفق خواهد شد.

ایران خانه دوم من است

وی در پایان با بیان اینکه «ایران» خانه دوم من است، افزود: من دوست دارم همه ما از دورانی که ما در حال گذراندن آن هستیم (پاندمی کرونا)، آگاه باشیم و همه از خودشان مراقبت کنند تا بتوانیم تا حد ممکن کمترین ضرر و آسیب را ببینیم. به علم اعتقاد داشته باشید، واکسن و ماسک بزنید که این دوران و لحظات سخت طاقت‌فرسا نیز خواهند گذشت. من هم وقتی از مشکلاتی که در حال تجربه آن هستم عبور کنم، قطعا روزی مجددا به کشور ایران خواهم آمد؛ چون ایران خانه دوم من است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->